Студія розвитку мовлення "Розмовляймо"

Розмовляймо - фото
вулиця Симона Петлюри, 14, офіс 326
(3 поверх)
ДеньГодини роботиПерерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт09:00 - 20:00Без перерви
Сб10:00 - 18:00Без перерви
НдВихідний

Інформація

Ви — турботливі батьки, які хочуть, щоб дитина була цікавим співрозмовником? Ви хотіли б отримати поради від кваліфікованого логопеда щодо розвитку мовлення дитини та профілактики мовленнєвих порушень?
Ви — батьки дитини з мовленнєвими порушеннями або із затримкою мовленнєвого розвитку? Ви постійно шукаєте дієві способи, щоб допомогти дитині в подоланні мовленнєвих порушень в домашніх умовах?
Чудово! Ви потрапили в потрібне місце!
Логопеди Студії розвитку мовлення «Розмовляймо» допомагають:
  • просто, весело та цікаво розвивати мовлення;
  • в ігровій формі займатись профілактикою мовленнєвих порушень;
  • успішно долати мовленнєві негаразди. 
Наші послуги:
  • обстеження мовлення;
  • індивідуально-корекційні заняття з логопедами-дефектологами;
  • логоритміка (індивідуальна та групова);
  • мозочкова стимуляція (індивідуальна).
Логоритміка - це система музично-ритмічних вправ. Вони містять в собі слово, рух і музику.
Заняття по Логоритміці допомагають дитині в розвитку мови. Логопедична ритміка корисна всім дітям, які мають проблеми становлення мови, в тому числі затримку мовного розвитку, порушення звуковимови, заїкання та ін.
Логоритміка сприяє розвитку:
  • пам'яті — зорової, слухової і рухової. Необхідно запам'ятати положення пальців, послідовність рухів, а також вірші;
  • увага — дитина вчиться концентрувати увагу і правильно його розподіляти;
  • сприйняття — розвивається слухове сприйняття, оскільки рухи повинні збігатися з музикою і словесними інструкціями, які отримує малюк;
  • великої і дрібної моторики — пальчикові ігри якнайкраще допомагають у розвитку дрібної моторики крихти. А це сприяє розвитку мислення дитини. Чим більше спритні пальчики - тим більш гнучкий розум. І врешті-решт після всіх цих вправ кисті і пальці рук стануть сильними, рухомими, гнучкими. А це допоможе надалі в освоєнні досвіду письма;
  • орієнтації в просторі — всі предмети в просторі дитина сприймає з урахуванням положення свого тіла. Це і служить вихідною точкою для створення і контролю різноманітних просторових образів. Вправи виховують швидкість і точну реакцію на зорові та слухові подразники.
Логоритмічні заняття в першу чергу будуть корисні дітям, у яких:
  • заїкання або спадкова схильність до нього;
  • надто швидкий або повільний темп мови, а так же мова переривчаста;
  • недостатньо розвинена моторика і координація рухів;
  • дизартрія, затримка розвитку мови, порушення вимови окремих звуків; 
  • мовний негативізм;
  • через часті хвороби сильно ослаблений м'язовий тонус.
Корисними заняття логоритміки будуть і дітям, які перебувають в періоді інтенсивного формування мови. Це вік від 2,5 до 4 років.
Групи з ЛОГОРИТМІКИ:
  • Мама + малюк (від 1 до 3-х років);
  • Розвиток мовлення (від 3-х і старші дітки, залежно від порушення).
Для дітей віком від 0 до 3-х років проводиться «запуск мовлення» в комплексній роботі логопеда, дефектолога та психолога.
Для дітей віком від 3 років:
  • логопедичне обстеження;
  • індивідуальні логопедичні заняття;
  • підготовка до школи. 
Логопедичне обстеження оцінює:
  • вимовну сторону мови (звуковимову і мовний слух);
  • фонематичні процеси;
  • словниковий запас;
  • граматичну будову мовлення;
  • зв'язність мовлення;
  • стан артикуляційного апарату;
  • стан дрібної моторики рук.
Індивідуальні логопедичні заняття включають:
  • розвиток моторики артикуляційного апарату;
  • диханням (його частотою, ритмом, глибиною), від якого залежить вимова, плавність та виразність мовлення;
  • удосконалення звукової культури мовлення;
  • фонематичними процесами;
  • збагачення словникового запасу;
  • формування граматичного ладу мовлення;
  • розвиток зв'язного мовлення;
  • формування навичок письма та читання;
  • дрібною моторикою рук.
Для дорослих:
  • корекція мовленнєвих порушень;
  • розвиток граматично правильного і красивого мовлення.
Мозочкова стимуляція:
Мозочкова стимуляція — це сукупність вправ скерованих на стимулювання ділянок мозку, що відповідають за мовлення дитини, її поведінку та успішність у вивченні точних наук.
Кому буде корисна мозочкова стимуляція?
Діткам у яких :
  • порушена координація рухів;
  • порушення зорово-моторної координації;
  • порушення уваги -гіперактивність;
  • порушення мовного та письмового мовлення, що включають в себе дисфраксію та дислексію;
  • затримка психічного розвитку різного генозу;
  • центральне порушення слухового аналізу;
  • розлади аутистичного спектра;
  • поведінкові розлади;
  • розлади сенсорної обробки;
  • порушення ходи, постави та вестибулярного апарату.
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Логопед | Рівне (rozmovlyaymo.rivne)

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Логопед | Рівне (rozmovlyaymo.rivne)

Відгуки