Тренінг-практикум "Психологія ефективних продажів" у місті Рівне

Тренінг-практикум "Психологія ефективних продажів" - фото
Дата події: 14 квітня 2019
Місце проведення:
вул. Поштова, 11, офіс 107
Для того, щоб підписатися на події, будь ласка, авторизуйтесь через соціальні мережі

Поганий продавець - це не доля, це лінощі!
Припиніть нарікати на долю, країну, обставини і станьте нарешті успішною людиною!




Наш тренінг - це чудова нагода здобути знання, які дозволять Вам позбутися тягаря невдач, відкриють нові перспективи, дозволять по-новому подивитися на бізнес та світ в цілому. 




Ми віримо у Ваш потенціал і знаємо, як допомогти Вам досягти мети у найкоротші терміни. Повірте, Ви здатні на більше. І ми це доведемо!




Тривалість тренінгу: 8 год.




Час проведення: з 10.00 до 18.00 (між блоками - кава-брейки)
Кількість учасників: до 20 осіб.
Рекомендовано для: керівників та власників бізнесу, менеджерів з продажу.




Тренінг проводить:




Новацький Володимир - бізнес-тренер, ігротехнік. Автор власних методик та майстер-класів з ефективної командної роботи менеджерів. Серед клієнтів: бізнес-довідка «1563», ТОВ «Домофон-сервіс-захід», РФ ПАТ «Мультиплекс-Холдинг», сайт 0362.ua, група компаній «Автоград», ПП «Панорама Бізнесу», Компанія «АВТОЛЮКС», гуртівня дитячих іграшок «Розумна Іграшка».




Усі покупці насправді хочуть одного - щоб їх зрозуміли. Якщо Ви зрозумієме покупців, вони змусять Вас продати усе, що у Вас є на продаж. Тому метою тренінгу є навчити Вас розуміти клієнта та будувати з ним максимально вигідні стосунки.




Програма тренінгу складається з блоків:




"Етапи продажів"




Ціль: показати послідовність, місце та значення кожного з етапів. Ціль, системність, планування і аналіз в роботі менеджера з продажу.




"Типологія клієнтів"




Ціль: 3 основні типи клієнтів, техніки визначення типажу клієнта з перших хвилин по-телефону; в реальній зустрічі, потреби та мотиви різних типів клієнтів, техніки ведення діалогу та продажу з кожним із типів клієнтів, індивідуальний підхід в продажах.




"Презентація пропозиції, робота з запереченнями"




Ціль: засвоєння на практиці формули роботи з запереченнями, вивчення типів заперечень.




"Стратегія WIN-WIN в продажах"




Ціль: формування в учасників стратегії переможець-переможець у відносинах з клієнтами, колегами.




"Мотивація менеджерів на повторні продажі"




Ціль: засвоєння правила «повторні продажі: це легко, потрібно, вигідно». Основні мотиви для здійснення повторних продажів.




"Постановка цілей, технологія"




Ціль: в цьому блоці учасники ставлять перед собою конкретні цілі та прописують, що вони будуть робити для цього (цілі, як це можна досягти, точки контролю, модель ТОТЕ, мотивація при досягненні проміжних результатів).




Учасники тренінгу отримають:




1. Підвищення ефективності роботи з продажу, ділових переговорів;
2. Формування індивідуального підходу до кожного клієнта;
3. Збільшення мотивації досягати успіху в поставлених задачах, та емоційний «заряд».




70% практики і аналізу матеріалу, спрямованого на чіткі формування навиків роботи з продажів, а не інформація, яку ти можеш прочитати в книгах. Тренер поділиться з Вами досвідом впровадження рекомендованих методів та пропозицій на практиці. Ви потренуєтесь на практиці визначати різні типи клієнтів, і, як з ними домовлятись.




В тренінгу будуть використовуватись: комплексні вправи, метафорична ділова гра.




Після тренінгу пропонується:




- Пост-тренінг у формі круглого столу «Відповіді на важкі запитання, які виникли в контексті проведеного тренінгу», тривалість 1,5години. Проводиться через 2тижні після тренінгу.
- постренінговий супровід протягом місяця (1 раз на тиждень тривалістю до 2-х годин в режимі скайп-консультації)




Вартість участі: 



Вартість участі: за умов попередньої оплати - 750 грн. При оплаті в день проведення тренінгу - 800 грн.
Спеціальні умови для колективного відвідування: за умов попередньої оплати вартість становить 1000 грн. за двох слухачів.
Інтерактивна робота проводиться у невеликих групах до 20 осіб.

Усі покупці насправді хочуть одного - щоб їх зрозуміли і вирішили їхні проблеми. Якщо Ви зрозумієме покупців, вони змусять Вас продати усе, що у Вас є на продаж. Тому метою тренінгу є навчити Вас розуміти клієнта та будувати з ним максимально вигідні стосунки.
Реєстрація за телефоном: 067 362 11 31 Попередня реєстрація обов'язкова!
Перегляди 160

Відгуків немає.
Ви можете бути першим:

Додати відгук
Дата |Час
14-04-2019
10:00